goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

"Du vill ha´re dött va?"

Allmänt Permalink0
Ja här var det verklgien stendött. Inte av nån speciell anledning mer än att jag haft annat för mig och inte suttit så mycket vid datorn.
Närmare bestämt så har jag jobbat och läst bok! För vet ni vad? ÄNTLIGEN kommer siste delen i bokserien "Earth Children" Jaaahoooh!!! Den boken har man ju bara väntat på i en si sådär NIO ÅR! Sinnes...

Men så nu måste jag ju läsa och läsa och läsa innan sista boken, De målade grottornas land, kommer nu i slutet på mars.
Inte för att jag egentligen behöver läsa dem, för jag kan dem utantill. Jag har nämligen läst de fyra första böckerna 14 gånger (den 5e kom rätt många år efter den 4e så den har jag bara läst 4 gånger).
Men ja, klart är jag medveten om att det inte ses som något normalt hos de flesta att läsa samma böcker så många gånger, men who cares. De är bra! Speciellt de två första, de är mina favoriter!

Jag hoppas de gör en film av dem nån dag. En BRA film då alltså, till skillnad från skräpet de slängde ihop för X antal år sedan med Darryl Hannah. Herregud... Att de ens hade henne att spela Ayla? Hallå? Darryl är typ värsta amazonkvinnan, alldeles för stor (grov alltså, inte tjock). För Ayla ska liksom vara den såkallt "perfekta kvinnan" och då passar inte Darryl Hannah.
En som däremot hade passat sjukt bra är Hayden Panettiere. Ja, det hade varit perfekt!
Haha, och med tanke på hur mycket detaljerat snusk det är i de böckerna så hade de fått både barnförbjuda och censurera halva filmen :P

Aja, det blir nog bra så småning om :)

Jisses vilket pladder!

              

                                        
                   (Okej, lite äldre här men ser ändå likadan ut. Och NEJ passar INTE!!!)

                                       
                                                         PERFEKT!

Jaja, nu ska jag gå och överfalla första bästa sexiga man jag ser.

Oooj, där kommer Stefan! Mu-ums!

Hej hej!

Hehe ;)
Till top