goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

I SUCK gånger 43...

Allmänt Permalink2
Hallå gott folk! Om här nu finns någon läsare kvar vill säga. Ja, jag vet, men jag har inte haft tid, eller nåt i den stilen iallafall.
Det är ju inte så att det vart brist om saker att skriva om, åååh no, tvärtom. Men iallafall så har jag inte haft lust.

Men nu har jag inget bättre för mig. Både jag och Stefan har blivit förkylda. Najs... Så Stefan gick precis in och vilade huvudet och då satt jag kvar i min ensamhet och fick då för mig att klottra ner lite skit här. Lyckos er va? Haha :P

Hm, jaha, vad har hänt då? När skrev jag ens sist? Vänta, ska kolla......................

14 mars.

Okej, så det är då ett tag sedan, men ändå inte sååå länge sedan som jag trodde!

Men okej, eeehm... Jag har jobbat!

Uhm... Haha, nej jag bara skojar :)

Alltså jo, jag har jobbat, men vi har tagit det lugnt och fixat lite hemma, varit på bio och ätit god mat och sett filmer och sådära. Bara varit ihop ni vet.
William har varit på Vincents födelsedagskalas och på bio och så har han börjat simskola och fått en idol och börjat lära sig klockan och lite sånt dära. Min store kille ♥

Tror jag lägger upp lite foton för att påminna mig själv om vad vi gjort.

         
Lite kvällslek i parken är ju aldrig fel. Kallt som satan, men vad gör man inte för barnen?
*host och snörvel*

         

          (klickbara småbilder)

         

          
          Vincent hade kalas på Kulhuset och killarna var överlyckliga påväg dit :)

         
          Haha, sötunge :)

         

                     
                      Dåre...

                     

                     
    William fick åka hem lite tidigare från kalaset för han skulle på sin första simträning!

           
           Förväntansfull :)

           
            Och jätte duktig var han!


På söndagen var vi i stan med Aliana och Milo :) 

Han har förresten fått en ny jacka (skinnjackan), och när han väl fått den på sig vill han absolut inte ta av den.
Han tycker att han ser ut "som en där cool som kör motorcykel. Du vet, en rockstjärna"
Haha, hel rolig den ungen :D 

           
            Och på söndags kväll var det mer bad :)



            

           
            Sötaste busungen i världen


Vincent fyllde år där på söndagen också, och då skickade William den här bilden och sa grattis till honom. Hihi ;)

            
            Sen vart det måndag och dagisdags för William och jobbedags för mig


Någon hade eldat bilar i fin fina Arlöv...


På torsdagen blev det snabbmat eftersom jag var helseg efter en helseg dag :/

            
           Fredag och dags att gå hem till pappa...

Ja det var det det. Hm... Ja just det! Jag har fått i uppdrag att fixa bra musik till William som han kan ha på sitt rum. Att det skulle vara just bra musik var väldigt viktig. Haha.
Williams nya idol (inte för att han haft nån innan) är för övrigt Danny. Och det gör mig iiinget alls. Jag gillar allt honom jag med. Gamla kärring som jag är. Hahaha!


Snygging ;)

Iallafall, han har fått min gamla dator att ha på sitt rum. Han är ju givetvis för liten för det egentligen men nu ska han främst ha den där för att kunna ha Spotify :)

I lördags var jag och Stefan på bio. Vi såg på "True Grit". Den var inte särskillt bra, fast den var rätt rolig. Stefan höll på att gå under, men han skrattade minsann iallafall. Nörd :P



När vi kom hem var det fortfarande "Earth Hour" så vi satt här i mörkret och hade mysigt i en halvtimme. Sedan, när det var över, så fick jag för mig att jag skulle kolla deklarationen på nätet...

Härmed vill jag be Skatteverket och Trelleborgs Kommun att kyssa mig i röven och fara åt helvete!

                                  

Jaja, det är ju några dagar sedan nu så jag är inte arg längre. Fast jag kan ju erkänna att jag satt och bölade resten av den kvällen. Vilken treeevlig lördag. Haha... Stackars Stefan som varken visste ut eller in eller vad han skulle ta sig till med mig :P

Nu till det sista för idag, för nu är jag fanemig hungrig!

William har alltså börjat lära sig klockan här hemma. Det var ett evinnerligt tjatande om "hur många timmar är det kvar till det? Hur många timmar till vi ska gå? Hur många timmar har det gått nu?" osv osv...

 Så jag fixade ihop en cool klocka till honom att ha på rummet.

Han har fattat principen med den iallafall, nu ska han bara lära sig siffrorna och att räkna för att kunna ha koll.



Och hur cool är inte den klockan då? Jag vill ha den...

Men Stefan tycker inte den passar i köket.

Jag menade att "Johnny Depp passar överallt!"

Han tycker att jag är sjuk i huvudet.

Vilket påhopp! Har aldrig hört nåt värre! Jag? Sjuk? Aldrig!

Bara lite... Hihi :P Men jag håller stenhårt fast vid att Johnny Depp faktistk VISST passar överallt!

Nåja! Ha en bra dag! Nu ska jag väcka min sjuke man och fixa lite lunch!

Ädiös!

         
#1 - - Sandra:

Äntligen får man läsa något nytt :-) kan vi fixa bilderna från Vincents kalas? Eftersom du är en lite bättre mamma och inte glömde kameran :-) vi är väl inte för gamla för att tycka om Danny?? Han är ju skit snygg hahaha

#2 - - Alexandra:

Haha, nej jag hoppades ju på det och nu när du säger att det är OK så! För han är verkligen SKIT snygg! Mums!



Klart vi fixar med bilderna! Är lite kass på sånt över dator men vi kan väl kanske ses i helgen och lägga in dem på er dator direkt?



Förresten är vi precis likadana mammor, och lika bäst och störda båda två <3

Till top