goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Onda ögat

Allmänt Permalink0
Ibland hatar jag min blogg. För vad fan kan jag skriva här egentligen? Bara en massa jävla trams...

Jag skulle mest av allt bara vilja kunna skriva exakt vad jag vill om exakt vem jag vill och nämna dem med namn och hela fadderullan.

Jag skulle vilja skriva något som det här till exempel;

Jag HATAR dig *******! Gå och dö ditt fula jävla AS och ruttna i helvete med dig! Jag fattar exakt vad du är ute efter och vad du håller på med så sitt fan inte där och ljug mig rakt upp i huvudet en gång till! Säg fan inte ens hej till mig nästa gång vi ses för jag kommer slå in huvudet på dig då din falska f***a! Jag HATAR dig!

Och nej, det handlar inte om dig, så ta inte ens åt dig *******, att ni råkar ha lika många bokstäver i namnet är bara en slump. Eller så är det det inte, ni är ju iallafall lika dumma i huvet båda två.
Men även om du tror det själv så kretsar inte universum runt dig. 
Trots att penicilinet har ökat i användning med 350% de senaste 10 åren ENBART pågrund av dig och ditt maniska samlande av könssjukdomar, så handlar inte allt om dig.
SURPRICE!

Och du, ******, ditt dumma helvete. Hur kunde du inte se det själv? Hur blind får man ens bli?
"Oh, min kille knullar nån annan mitt framför ögonen på mig, men jag låtsar att jag inte ser det"

IDIOT!

HAHA!
Det här var roligt!

Suck...
På tal om idioter... Stefan ligger och pratar i sömne och jag kan därför INTE sova. Ja bland annat därför iallafall, men IRRITERANDE som satan är det iallafall och jag har därför ont i huvudet pga sömnbrist och känner mig redo för mord.
Jisses! Som om han inte snackar tillräckligt när han är vaken? Näää han måste göra det i sömnen också... Karajävel...
Tror jag ska ta en spann vatten och slänga över honom.
Haha! Tror jag hade fått springa för livet sen.

Nä men om man ska ta och springa några varv runt huset i regnet? Ja för fan! Det gör vi!

Pricken över i:et blir LUNGINFLAMMATION! Woho!
Till top