goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Tjarlek!

Allmänt Permalink2

Jag har VÄÄÄRLDENS bästa och snyggaste föräldrar! Folk måste va avundsjuka efter som just jag knep dem!
Hihi :)


Daddyo på 90-talet! Haha, kolla så mycket skit i bokhyllan :P



Mami (också -90 tal) lever on the edge i Turkiet :D

Älskar er!


Och titta på det här... VÄRLDENS bästa och snyggaste bebis!

Gues who?

JAG! Haha, tjockunge :P

Förresten, bara för att göra alla sådär hemskt glada så kan jag berätta att jag ska lägga upp massor av gamla bilder här sen. Får dock ta det en regndag eller nåt, finns ju typ hur många bilder som helst! Är ju trots allt nästan 30 år gammal *host*

#1 - - Rebecka:

Bilden på mamma måste faktiskt vara från Fuerteventura... Det fanns fler hus i Turkiet ;)

#2 - - bella:

:)

Till top