goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

God morgon ya´ll!

Allmänt Permalink0
Idag är det en regnig och grå dag. Bara för att statuera det uppenbara ;)

Mannen ligger och drar sig och lilltjejen leker med sitt kök inne på sitt rum. William följde med sin pappa hem igårkväll efter att hans lillasyster var här och sa hej till honom.

Vad ska man hitta på idag? Det är sportlov, inte för att det påverkar mig ett enda dugg, men det är iallafall sportlov. Döh...

Ja, jag har tråkigt. Haha...

Skulle ju kunna göra den där låååååånga uppdateringen om alla fester och annat vi hittat på med på sistone, men vettifan om jag pallar det nu? Men helgen kan jag ju dra iallafall :)

Så, i torsdags gick jag och hämtade William på dagis och sen gick vi till Billings och fikade med Rebecka och hennes flickor. Efter det gick Rebecka hem och vi andra gick en sväng i stan.





På fredag var det Halloweenfest på dagis så det var upp i ottan och sminka unge ;)






Denna bilden är så sjukt bra! Han ser verkligen ut att vara på väg ut för att mörda folk ;)

Sen på lördagen var det Halloweendag i Folkets Park i Malmö, så då klädde vi ut ungarna och åkte dit!


Såhär skulle han se ut då men det blåste lite för mycket så masken fick bli i väskan :)


De hade gjort det jättecoolt där :)


Tur att pappa finns så man kan känna sig trygg när det är läskigt!






Rida ville hon iiinte, men klappa gick bra :)
















Och nu tjatar Stefan om att skaffa orm... Vilket William håller med om för han vågade ha en riktig orm runt halsen och tyckte det var "skitcoolt!" Hm...


Blö...












Alltid mysigt med lite morgon mys en disig söndag :)


Härligt att vara ute på hösten!

Två sekunder trillade han ner... Klantunge... Men han började inte gråta iallafall, antar att han börjar bli stor :)

Ja, det var den helgen, nu ska jag duscha och gå och hämta William igen! Så får vi väl se vad som händer idag!

Ha en superb måndag ;)



Till top