goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Wow!

Allmänt Permalink0
Jag har fortfarande läsare! Enligtt statistiken iallafall, men det kan ju förståss vara nåt fel? Jag menar, hallå, hur länge sen är det egentligen?

Aja, sitter just nu i soffan och lägger upp miljontals bilder på FB och lyssnar på typ världens sämsta jävla skit bok via Storytel. "Glada Hälsningar från Missångerträsk" av Martina Haag.

Så jävla kasst... Boken isäg är väl okej, lite lagom överdriven sådär, men värst av allt är uppläsningen! Det är Martina själv som läser upp. Och jag har haft konstant huvudvärk under de 6 timmarna jag lyssnat på den.
För nej, jag kan inte sluta lyssna på eller läsa en bok som jag börjat med, oavsett hur dålig eller dryg den är...

Mööö...

Men NU, om typ 2 minuter är den äntligen slut iallafall.

Hm... Hur blev klockan 12?!

Note too self! Glöm inte att hämta William på dagis kl 14.00!

Nu ska jag se om jag hittar en ny bok att lyssna på :)

HAJDÅÅÅ!



Har BTW haft typ vääärldens roligaste tjejkväll! Och den ska jag berätta om sen ;)



Till top