goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Talkin´2 Myself

Allmänt Permalink1
Sitter i soffan och kollar på gamla priser av Jersey Shore, I love den serien! Trist att den är nedlagd :( buhu!

Aja :)

Vet egentligen inte vad jag skriver för, fick bara lust med det helt enkelt. Inte så att man har några läsare kvar så jag kan ju typ skriva precis va som helst för ingen kommer läsa det ändå :P haha!

Hm... Ibland händer konstiga saker här, såna saker som får en att fundera "var det bara jag som hörde det där? Var det bara jag som såg det eller var det helt enkelt bara så att jag inbillade mig det hela?" och sen när man är säker på det sistnämnda så händer det igen. Spooky!
Läskigt med såna saker... Man vet ju liksom inte om man är rent vettig eller halvt galen. Värst är det ju när man sedan vänjer sig vid tanken lite och inte ens blir LITE rädd nästa gång det händer!

Man borde varit synsk, spökviskare eller vad det nu heter nu för tiden. Jag hade hellre sett allting klart, även om det stod precis framför mig, än att det snurrar runt och spökar för en. Huuu! Läskigt!

Blir ju inte bättre av att jag lyssnade på värsta spökboken på Storytel innan och vågar titta när jag går runt i lägenheten! Snacka inte när man är på toa på natten och vet, för vet vet man ju sen man gick på mellanstadiet och stod i mörkret på toan med fyra andra vettskrämda tjejer och viskade "Svarta Madame, Svarta Madame kom fram!" att om du tittar i spegeln på natten så kommer du se Djävulen bakom dig.

Men för helvete! Jag är ju eftebliven! Får ha en potta vid sängen...

OKEJ! Nog om det! Jag ska ehm, eh... Jag ska kolla på skor på BRandos nu! Det är INTE läskigt iallafall! Inte för annat än kontokortet då möjligen. Fast mitt är i säkerhet, det ligger nämligen i väskan i HALLEN och dit går jag INTE! Buhu!

                               

Haha, en en trevlig kväll ingen! (för ingen läser det här...haha)

Jag är trött...
#1 - - Ingen:

Hallooooooo. Ingen Boogeyman här. Jag hälsar från min spöklika sida och hälsar på med rassel, rassel en vacker mörk natt. Bohohohoho. Daddyhohoho

Till top