goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Blogging fråm maj fån!

Allmänt Permalink0
Att blogga från mobilen när man har android är verkligen skit. Det är nog den enda fördelen som jag kan komma på med iphone. Dagens i-landsproblem va ;) Jaha, waddeva! Jag måste berätta att jag precis läst (lyssnat på Storytel) Carolina Gynnings bok Laura-Flickan från havet, och den var SÅ bra! Visserligen inte alls överraskande för den kvinnan är fantastiskt begåvad. Jag har gillat henne starkt sen första sekund jag såg henne på Big Brother för nåt år sen. Och hon vann! Coolt! Och hon är faktiskt precis lika cool som hon verkar, det vet jag för jag har träffat henne på Kicks när hon köpte parfym, och fick prata lite och fick autograf i min Ego Girl bok :D Ha! Jag tror allt jag vet vart hon fått namnet ifrån till sin huvudkaraktär i boken. Hennes favorit parfym är nämligen Laura ;) Hm, nu blev jag verkligen nyfiken på om det faktiskt är så? Måste fråga på vernissagen i Ystad! Förresten så är det Carolina själv som läser upp sin bok och det var perfekt. Skrattade rakt ut på bussen flera gånger. Klockrent. När boken var slut, efter typ en dags non stop lyssnande, så följde en kort intervju där hon berättar lite om den. Och hur glad blev inte jag när hon berättade att det kommer två böcker till om Laura! Wiiieee!

                                             
Till top