goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

I let my stories whisper when I`m gone

Allmänt Permalink0
Detta är inte klokt... Jag kan knappt andas utan att hosta. Börjar fan misstänka att jag har lunginflammation... Men det får va vilket det vill, jag har inte tid att va sjuk.

Ska snart åka in till Malmö och träffa mitt hjärta, saknar honom så jag kan kräka. Om jag kunnat göra det utan att hosta förståss :S

Har gått ner 5kg denna veckan bara för att det är svårt att äta och hosta samtidigt. Så det är ju bra! Haha...

Jaja, tror jag ska ta en dusch och sen ligga på soffan till banken öppnar så jag kan ta ut lite pengar.
Var där igår eftermiddag, vid kl 16, och vet ni vad? De slutar hantera pengar i kassorna kl 13! Seriöst!? Lönt att ens ha öppet då! Vad fan är en bank för nåt om inte ett ställe att hantera på pengar på!? Jävla idioter...

Vill tatuera mig... Jätte mycket... Har en perfekt som jag vill ha... Kanske kan göra den själv? Fast lite svårt att nå dit där själv och så har jag ingen färg mer än svart... Hmm... Jaja, ha en bra dag ni 8 läsare ;)
Till top