goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Blaha

Allmänt Permalink0
Nu ska jag skriva ett inlägg där T9 själv väljer orden;
 
Jag älskar dig och din blogg är värd en röst på dig och det har inte skrivit några av er. Jag har ingenting att göra. Jag kan ta det som är en del på den där bilden på dig och då har jag inte ens kunnat åka till jobbet. Men det är väl inte så mycket att göra. Det är bra med mig och min fru och barn som inte är så jävla mycket bättre än jag trodde. Men jag släpper det nu. Jag har alltid haft svårt att få en ny dator och är en halv timme sen och jag är så himla kul. Det finns ingen anledning till att jag inte är helt okej. Men ni kan ju inte ens gå ut med en kompis. Vi får väl ta och sova lite nu och jag är sjuk. Men det är väl bara för mig att tänka på när du kommer hem. 
 
HAHAHA! Så roligt 😂
 
Nu ska jag ner i tvättstugan och sen ska jag göra mat till ungarna. 
Är så trött så jag kunnat stå upp och sova 💤
Till top