goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

I just shot a man down in Grand Central Station

Allmänt Permalink0
Tråkväder! Va fan...
 
Köpte lite nya kläder igår, väl behövligt om man säger så. Sätter alltid mig själv sist, som jag gissar att de flesta mammor och flickvänner gör.
Önskar det fanns lite mer snyggt för mig på typ second hand, man kan hitta super fina kläder där ibland men de är alltid S-M och det kan jag iiinte ha.
Nåja, jag trivs med mig själv så går stå kastet och köpa asdyra kläder på Kappahl en gång i halvåret istället ;)
 
Imorgon ska jag och Stefan på bio.  Själva! Hur längesen som helst som vi gjorde nånting själv.
Katastrof :/
Snart har vi varit ihop i 4 år, herregud... Ett mirakel minst sagt. 
Ibland undrar jag hur vi bara stått ut med varandra... Haha! 
Skämt åsido, hur fan har vi stått ut med allting som alla svartsjuka människor utsatt oss för under åren?
Hans vänner, mina vänner... Sjukt är det vilka längder vissa människor kan tänka sig att gå för att försöka förstöra för andra.
Tur att man vuxit till sig i sinnet och insett att man inte behöver falska människor i sitt liv. Insett att man faktiskt KAN välja bort dem.
Resultatet är såklart att man knappt har några vänner kvar förståss, men hellre det än att omge sig med oärliga människor. 
Sandra, Helena och Aliana kan jag berätta aaallt för, och det är de två nära vänner som finns kvar ♥
Kanske faktiskt säga att jag själv blivit en mycket bättre person efter alla läxor man lärt sig om falska människor :)
 
Lyssnar på Rihannas Stay. Den är så jäkla bra... Hon är satans snygg och den videon...love it!
 
 
Till top