goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Tror du på spöken?

Allmänt Permalink0
Läskigt...
Inatt, efter att ha varit uppe och tagit vatten till William, när jag la mig igen så lät det helt plötsligt som om tv:n sattes på. Det var så tydligt, sitcom och det som sas var "Come on Joe, It's ready!" Men tvn var inte på, och inget annat heller. Och ändå hörde jag det så tydligt.
Imorse, runt kl halv 5, vaknade jag med ett ryck och satte mig upp i sängen. Någon skrek mitt namn... Riktigt högt och fullt av ångest.
Jag drömde något helt vanligt, och det här skriket kom från ingenstans och hörde inte alls ihop med drömmen.
 
Sånt här händer med jämna mellanrum. Ibland tror jag att jag är helt störd, men när jag sen tänker på alla händelser genom åren så... 
Och ja, jag tror på spöken. Har sett, känt och hört dem för många gånger för att tro annat.
Till top