goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Bästa bantnigsmetoden!

Allmänt Permalink0
Herregud... Jag har gått ner 5kg på 5 dagar enbart (inte riktigt enbart, för mitt busskort har gått ut så vi har fått gå väldigt mycket och väldigt långt vissa dagar denna veckan) pågrund av en liten men ack så smärtsam förkyldningsblåsa på underläppen.
Jag har knappt kunnat öppna munnen ens och har då alltså fått leva med duktigt reducerat matintag.
Och en sak som förvånar mig nu när den nästan är borta är att jag är inte särskillt hungrig och när jag äter så blir jag mätt fort.
Ganska skrämmande egentligen när man inser hur mycket onödigt man trycker i sig. Och sötsuget är väldigt väldigt litet. 
 
Jaja, nog om det, jag avskyr folk som babblar om vikt och bantning och dylikt. Jag har gått ner, men jag kommer också gå upp dem igen, men just nu är det ju trevligt att de nya byxorna sitter som en smäck ;)r
 
Annars, tja, händer inget kul i alla fall. William fyller 7 år på onsdag. Mitt lilla gryn <3 
Vi ska ha vuxenkalas för honom här på tisdag, det ska bli roligt. Jag vet ju vad han ska få av folk och han kommer bli så jätteglad :D
Sen kommer han förmodligen få lite hjärtstopp när han får sina presenter av oss på onsdagsmorgon... Hihi, längtar!
 
Just nu är William på kalas hos Otto. Vart helt svettig när vi kom fram, en bra bit att spatsera såhär tidigt på morgonen ;) sen körde Tove mig hem, taaack!
Så nu sitter jag här, sådär lagom förbannad på personen man bor ihop med och gör mitt bästa för att inte klippa sönder hans byxor eller nåt. Hmmm...
Ska snart gå ner i stan och handla till Williams kalas, för sen kl 12 är det dags att hämta honom på kalaset igen :)
 
Hej svej
 
 
 
Till top