goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

I aint cutin my hair until the good Lord comes

Allmänt Permalink0
Ja... Det är ta mig fan ett enda helvete...
 
Fruktansvärt avundsjuk på folk som är eller ska utomlands...jag vill också... Jag vill ta William och åka en vecka långt härifrån, bara han och jag... Jag vill det så mycket att jag skulle kunna göra nåt riktigt dumt bara för att få det att bli verklighet. Men nej, för sånt gör inte duktiga jag...men om allt annat rasar, vad spelar det då för roll?
Stor roll... Och tur nog så vet jag det, även om humöret ligger under skosulorna just nu...
 
Blä... Det suger att va vuxen. Det enda som INTE suger med att va vuxen, är William. Resten suger bananröv.
 
Haha, sicket  jävla uttryck.
 
Nä...dusch, sen sova. Dags att jobba imorgon!
 
 
BTW... Har inaktiverat FB ett tag. Pallar inte just nu. But I'll be back...Tror jag.
Till top