goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Requim on water

Allmänt Permalink0
Herregud... Man märker tydligt hur stor del Facebook faktiskt är av ens liv. Helt vansinnigt ju.
Har svår abstinens just nu. Ett enda dygn har jag varit utan och det kliar satan i fingrarna. Vet inte varför egentligen, det är ju mest skit som står där och mest skit man skriver själv. Ungefär som här då :P
 
Men men, då får l bloggen leva upp ett tag då. För jag MÅSTE skriva. Annars dör jag!
 
Lyssnar på Twilight. Ovanligt ja. Mycket.
 
På fredag ska jag in till Malmö efter jobb och diskutera tatuering på Malmö Ink. Eller kanske på lördag. Jag har ju knappast nåt att göra i helgen ändå så. Ska skrapa ihop lite pengar och gå på bio med William kanske, och så ska ju Jennifer fylla 10 och ha kalas.
Min stora flicka ♥
Och så måste jag till India också, pärlan på den ena staven trillade av och det var ju lögn i sjuttan att försöka få på den själv. Fick sätta i ett vanligt örhänge så länge. Vilket ju också var jävligt svårt att få fast. Inte lika lätt att rengöra heller, om man säger så :/
 
Idag var det äntligen dags att jobba igen. En vecka iallafall. Skönt!
Så imorse köpte jag ett busskort till William. För nu är han 7 år och nu är det dags att börja betal för sig.
 
Stoltare unge får man leta efter ♥
 
:D
 
Nej, om man skulle ta och äta nåt nu när det är lunch.
 
Hej hej!
Till top