goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Yrpotta 💫

Allmänt Permalink0
Söndag idag då. Helgen har krupit fram och ändå fattar jag inte var den tog vägen. Är så in i helvete trött idag. Skulle kunna tro att jag festat tre dagar i streck eller så. Usch, hemska tanke. Eller jag menar, oooh så roligt DET hade varit! Höhö för jag är iiinte gammal!
 
Mööh...jo det är jag. Känner mig som minst 180 år gammal just nu iallafall. 
Men det är mitt eget fel. Torsdag-fredag var jag vaken ca 23 timmar, sov i 2 timmar och sen upp igen. 
Så tar det väl tid innan man blir människa igen.
Hjälper ju inte direkt att folk ska på och ringa en mitt i natten heller. Haha ;)
 
Ligger i soffan (råkade somna en stund också. Skitbra!) och glor i taket, ja inte exakt nu men ni fattar, och väntar på att William ska komma hem från Theo. 
Den ungen har fullt upp. Först var han på kalas och sen direkt till en kompis.
När jag varit på kalas vill jag helst gå och lägga mig och sova bort de tre kilo kaka man satt i sig under tiden... Hihi :P
 
Gadd! Blev sjukt sugen på grillat kött och öl! Ååååh... Måste gå till Ica.
 
Hej hej!
 
Så tröööött...snark 💤
Till top