goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

I'm so late

Allmänt Permalink0
Tråååååååååååkigt!
Blä...
 
Igår var jag hos Helena och hon bjöd på lax, potatis, sallad och en helt vansinnigt god sås. Den var så god att man liksom inte kan hitta ord för det. Gadd!
Vi drack fyra flaskor vin och snackade hur mycket skit som helst om precis allt. Hahaha skitkul 🍷
Sen gick vi hem till en annan tjej och var där ett tag. De skulle till Kräm och vi hängde på. Tills vi kom till bankomaten och jag tvärvände och inte alls var sugen längre.  Så jag och Helena köpte kycklingkebab och gick hit här och åt och snackade lite mera istället.
Hon försökte ta min telefon ifrån mig för att arga jag inre skulle skicka nåt dumt sms när hon gått. Men hon lyckades inte och arga jag skickade inte ett utan tre arga sms när hon gått. Haha...hopplös 😯
 
Idag...åh gud...jag dör! Jag har bara legat i soffan och ätit rostade mackor och choklad hela dagen och kollat på skräp efter skräp på tvn. 
Helena kom upp en stund också innan hon skulle iväg med bussen. 
 
Nu är jag relativt återställd och jag har så jävla tråkigt! Så tråkigt att jag till och med bestämde mig för att städa balkongen. Meeen såklart hittar jag inte ättikan som jag vet ska finnas här, så det sket sig. Mööh...
 
Imorgon börjar sportlovet och då kommer tjejerna hit på kvällen och sen är det fullbokat hela veckan.
Hujeda mig allihop...
 
Jåjå, det blir nog kanonbra. Nu kommer snart William hem igen 💚
Till top