goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Deeejm gurl!

Allmänt Permalink0
Ligger i sängen och kan inte somna. Inte för att jag försökt. Ligger inte ens under täcket. Haha :P
M-m-m...
Lyssnar på (jajaja jag får tjata hur mycket jag vill om vad jag vill) Eminem på högsta volym i mina stackars öron. Men det finns tyvärr inget annat sätt att lyssna på än på HÖG volym. 
Omg...tänk om musik inte fanns!? Vad skulle man då gjort för att överleva? 😵
 
Imorgon kommer Sandra hit! Wohooo! 
Visserligen på förmiddagen men vem bryr sig, alltid lika kul att snacka skit med henne.
Hahaha!
 
Har bestämt att jag ska ha tjejkväll snart. I must! Det handlar om ren överlevnad. Mhm. That's right!
Och killar är tråkiga att festa med ibland. Tjejer är myyycket roligare. Sakerna som sägs och hörs här, lämnar aldrig dessa väggar. Man går i sitt vanliga liv dag ut och dag in och samlar på sig så mycket frustration över sina bättre hälfter och barn att när man sen kan släppa på det lite så bara flödar det. Vissa saker kan få en att skratta i flera år efter...haha! Och det bara är så, att man kan helt enkelt inte säga vad som helst när torrbollekillar är i samma rum.
Killar tror att de är så jäkla badass och snackar och svär och har sig. Men tjejer är 10 gånger värre. Vilken kille som helst hade satt i halsen och trillat baklänges på en av våra tjejkvällar.
 
Oooh well, nu måste jag sova. Ska passa bebis imorgon ju 💕
 
Till top