goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Finaste tatueringen

Allmänt Permalink3
Har varit så himla sugen på att tatuera mig nu i ett par dagar, har massor av olika motiv att sätta både här och där, men ville ha nåt litet till ett särskilt ställe. Så jag frågade William om inte han kunde rita eller skriva nåt fint. 
Han kom med den här;
 
 
Tyckte att den var helt perfekt! Goa unge 💕
Jag sa att den ska jag göra sen, och då sa han "Mmm synd att jag inte är en tatuerare för då kunde jag tatuerat den på dig"
Så, jag plockade fram min maskin och lät honom tatuera sin lilla text på mig.
 
 
Detta är utan tvekan den finaste tatueringen jag har och nånsin kommer få. Så jäkla stolt över William som vågade göra det, och som gjorde det så himla bra!
Hans självförtroende växte väl med en si sådär 10 poäng också :)
Nu ska han bli byggarbetare OCH tatuerare när han blir stor. Haha, ja inte mig emot. Kan han bygga ett hus till mig på vardagarna och tatuera mig på helgerna ;)
 
Helt ofattbart hur lite bläck i huden kan betyda så mycket 💕 finaste ungen!
#1 - - Sandra :

Gud vad fint, han är duktig den killen ❤️

Svar: Ja, och stolt som en tupp är han också. Tittar på den hela tiden 😛💕
Alexandra

#2 - - Amanda:

Verkligen duktigt av William!
Verkligen en fin tatuering! Kan ju inte bli mer personligt än så!

Svar: Jag är så glad för den, som du säger, kan inte bli mer personligt än så 😃💕
Alexandra

#3 - - XOXO:

Övergrym!!!!



Tappade luren, hittar inte den!!! Ring mig! ja ja va i badrummet hahaha! <3

Till top