goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Day by day

Allmänt Permalink0
Ren och skär förtvivlan susar runt inom mig just nu... Jag lovar, att det finns inte mycket som jag INTE skulle gjort för en chans att få uppleva det här. Herregud... Drömkoncerten nr 1!
 
THE MONSTER TOUR
Fy fan... Bara i USA... WHY!!! Buhuhuhu... :(
 
Jaja, bara att hoppas att det blir ett sånt ramaskri i resten av världen så de bestämmer sig för att utöka turnén. Speciellt till Europa och allra helst Norden. Kunde lätt tagit mig vartsomhelst då.
 
Till nästa grej.
 
Igår var jag på bio i Malmö. Det är väl första gången sen...tja...minns inte ens när det var.
Annica frågade om jag ville ha hennes två biljetter för de hade fått förhinder, och ja, det ville jag ju. Så jag och en annan åkte in och gick på bio. Captain America.
OMG!!! Så bra! Och ja, jag är extremt partisk, men den var faktiskt bra. Oooh... Jag blir helt lycklig av dessa filmer. Love love love!
När vi skulle hem hade parkeringshuset stängt så vi kom inte in. Hahaha! Typiskt oss...
Som tur var så var där någon som skulle köra ut precis då så vi slank in och sen fick vi gå hela vägen upp. LÄSKIGT!!! Ju högre upp vi kom i snurren desstu mörkare blev det. Buhu...
"Detta har jag sett på tv... Snart kommer zombisarna och då är vi dödens..." sa jag. För det var verkligen den känslan jag fick. FYYY för säger jag bara! När vi väl kom upp på parkeringsplanet så flimrade lyset till och jag viskade, skräckslagen inombords, att "såhär börjar Saw 1 och sen vaknar han fastkedjad i ett badrum och måste såga av sig foten för att komma fri..." BUHU!!!
 
Men hem kom jag i alla fall, hel och hållen. Phew!
 
Idag har jag passat en liten tjockamolla heeela dagen. Är bara så trött just nu... Skulle nog kunna sitta upp och somna. Men håller på och tvättar. Kuuuul! Gjorde det igår också. Nej, jag har inget liv.
Hämtade Willliam i skolan och sen var vi och mötte Carro och Nathalie i skateparken.
Sicket jävla drama det blev där då...jävla ungar! Pallar inte ens skriva om det för då blir jag bara förbannad igen, men, usch, nej.
 
När vi kom hem sen så kom Hanna hit och vi åt tacos. Nu har jag för övrigt jävligt ont i magen. Men vad väntar man sig när man äter nudlar i en hel vecka och sedan trycker i sig en tacos... Blörk. Ska sluta äta.
NOT!!! Åh gud... Längtar till första grillmåltiden! Jag hade dött utan kött... Grillat kött och öl är det godast som finns! Vin går också bra, myyycket bra. M-m-m!
Längtar ihjäl mig efter denna sommaren...
 
Nu sover ungarna och jag ska ner och ta den sista tvätten. Sen ska jag bädda rent, duscha och gå och lägga mig. Kanske. Kommer antagligen inte alls gå och lägga mig utan kommer fastna vid datorn och sedan upptäcka att kl är 2 på natten. Haha...
 
Trevlig kväll folk!
 
Till top