goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

I´ll find my own way down, as I should

Allmänt Permalink0
Idag började dagen med att först vakna på soffan halv 6 och sedan med världens idiotryck kl halv 8 i sovrummet. Vet inte ens hur jag kom dit... Högst normalt.
Idiotrycket berodde på att jag på nåt vis kom åt en undermedveten tanke "Helvete! Williams gympapåse!!!"
VROOOOOM!!! Halvsprang till skolan med grejerna, svarade när Williams pappa ringde och bara sa "Är påväg!"  Kom dit alldeles i precis tid. Då kom William med världens största smile i huvet "Hej mamma! Du kan gå igen för vi ska inte ha nån gympa idag"
Helvete...
 
När jag kom hem så dansade jag runt lite i storrummet, skickade lite arga sms, duschade, bevisade för mig själv en stund att jag har noll kontroll över mig själv (väldigt väldigt ovanligt i det sammanhanget. Not.), sen pratade jag i telefon och åt lite gurka, lök och gräddfil till lunch.
 
Nu sitter jag och njuter av solen som skiner in genom min fönster. Fast njuter är nog fel ordval då mina fönster är så fruktansvärt smutsiga att man knappt ser ut genom dem. Nackdel 1 med att bo mitt i hamnen... Oh well, snart påsk och då är det dags för kvartalsputsningen. Fan vad jag är redig!
 
Tror jag ska ta disken nu. Tre glas, två vinglas, en tallrik och en gaffel... Tar nog minst hela eftermiddagen det.
Haha, och folk tycker jag ska skaffa diskmaskin.
 
Oooh nu kom Dark Horse! Jag ÄLSKAR den låten! Ska nog dansa runt lite till och sen käka lite nudlar. GOTT!!!
 
Tjing
Till top