goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Oooh barracuda đŸ’„

AllmÀnt Permalink0
Fasen rent vad denna helg har susat förbi. Jag som knappt sÄg ljuset i tunneln i fredags. Haha...
Lillgrisen blev hÀmtad av sina förÀldrar sent pÄ fredagen, och sen slÀngdes de andra tvÄ i sÀng och jag somnade framför datorn medan jag kollade pÄ det nya avsnittet av Vampire Diaries. HallÄ!?
 
IgÄr vaknade jag och var sÄ utom denna jord trött. Men det var bara att resa sig och gÄ ut och göra de fördömda pannkakorna som Àr lördagsstandard i denna lÀgenhet pÄ barnhelger.
Sen började jag rensa i skÄp och lÄdor i köket. Ja...herregud...
Jag höll pÄ hela dagen. Verkligen.
Pausade bara för att gÄ ut och rasta barnen en stund, gÄ och handla mat, laga mat och sedan fixa myskvÀll Ät dem. All tid dÀrimellan gick till köket.
Och damn it vad nöjd jag Àr nu.
Tack fan för det...kom inte i sÀng förrns kl var 4 pÄ natten.
FAST! De sista tvĂ„ timmarna spenderade jag i telefon med en ledsen jĂ€nta 💕 och sen slog ju klockan om mitt i allt, sĂ„ ena minuten var den 01.59 och i nĂ€sta var den 03.00. KĂ€ndes helskumt.
 
 
SÄ idag vaknade jag och var givetvis Ànnu mer utom den jord trött. Meeen det var bara att gÄ upp idag med.
 
Idag tog vi med pannkaksresterna frÄn gÄrdagen och gick runt pÄ, tja, en sisÄdÀr 6 olika lekplatser i stan.
Kul för dem, skönt för mig som fick strÀckt ordentligt pÄ benen och Àven en rejÀl dos sol i mitt bleka nylle.
Love ☀
 
 
Hanna blev hÀmtade nÀr vi kom hem och sen satt jag och William pÄ balkongen resten av eftermiddagen och gjorde lÀxor och satt och lyssnade pÄ musik och ritade massor av roliga teckningar.
 
 Mitt öde Àr tydligen att bli attackerad och uppÀten av en gigantisk spindel, och dessutom kommer jag verka vÀldigt glad nÀr det hÀnder???
 
Hahaha, jag har en sjukt störd unge alltsĂ„! Undra just var han har fĂ„tt det ifrĂ„n 😉
 
NÀr vi var pÄ Valen med min syrra och tjejerna i torsdags sÄ var dÀr en massa plockmat man kunde ta. William tog en "detheterintenegerbulledetheterchokladboll" som var doppad i smÀlt choklad, och sÄ utbrast han; "Haha! Kolla ett ansiktet!" och jag och Rebecka brast ut i skratt.
För ja, dÀr var verkligen ett ansiktet i chokladen. Vi har livlig fantasi i vÄr familj och det finns inga grÀnser för vad man kan se i en skÄl med fil eller i innanmÀtet pÄ en kanelbulle eller i en mönstertapet eller i precis vad som helst.  
Och det gĂ„r tydligen i arv efter arv efter arv. Underbart 😃
 
 
 
Helena kom upp en svÀng ikvÀll, nÀr hon gÄtt gosade jag och William ner oss i hans sÀng och lÄg och pratade lite tills han somnade. Och nu sitter jag hÀr i soffan och funderar, som vanligt.
Men ska nog se klart det dÀra avsnittet nu tror jag.
 
Hej.
 
 
 💓💓💓 för alltid 💓💓💓
Till top