goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Ett styck meningslöst inlägg ✌

Allmänt Permalink0
Eh...okej? Vad fan hände där då?
Gör ett inlägg och plötsligt kryllar det av folk här? Haha... My oh my... 😆
 
Tisdag idag. Löning. Vilket betyder en enda sak. WOHO!
Köpte ett par nya skor. Små svarta som får foten att se ut som en Barbiefot 😍
Lavs it!
Det var det enda jag köpte. Jag lovar! Eeeh 🙈
 
I övrigt har dagen varit lugn. Vi åt lyxfrukost imorse, på soliga balkongen. Överskönt! 
När William slutade skolan mötte jag upp honom och vi tog en runda i stan, han blev klippt, äntligen! Kostade en hel jäkla förmögenhet gjorde det också... Why? För att ungskrället har megalockigt hår! Har tagit honom till tre olika manliga frisörer här i stan och ingen av dem klarar av att re ut det. Så nu fick det bli en tjej. Och HON kunde! Sen kunde hon som sagt ta betalt för det också...kommer ha ångestdrömmar om det i en månad nu 😥
Jag avskyr frisörer.
Alltså inte själva frisören i sig (eller jo, om hon fuckar mitt hår ) utan att gå till en ny frisör. Det är alltid ett osäkert kort.
Ungefär som att korsa en gata i rusningstrafik med ögonbindel...
Antingen pratar de för mycket eller så pratar de inte alls. Antingen sliter de halva peruken av ena huvud när de borstar eller så borstar de ett hårstrå i taget och tar i en sol om man är gjord av glas.
Antingen klipper de för lite eller så klipper de för mycket.
Bla bla bla...
Eller! Eller så har man den ofattbara turen att hamna i händerna på en helt perfekt frisör 😍
Ibland har man ju hittat ett guldkorn. Tre gånger för min del. Alla tre har slutat på salongerna i fråga efter ett par år. Möööh...just my luck. 
Denna tjej som klippte William idag verkade dock väldigt bra. Så ska faktiskt gå till henne själv nästa gång jag känner för att ruinera mig själv på ett par klipp med en sax. MEN! A woman's gotta do what a woman's gotta do!
 
Vi kollade på Old Boy nu ikväll. 
Alltså nej... Vilken fruktansvärd sjuk film! Bra. Men åååh nej vilket vidrigt slut 😵
Ingen av oss sa ens nåt när den var slut.
Annars säger man ju alltid nåt i stil med "fan vad kass den var då" eller nåt. (Ja vi ser många kassa filmer. Särskilt när det inte är jag som väljer film. Jag har bäst filmsmak. Det vet ju alla 😆 haha! )
 
Klockan är halv 12. Var precis i källaren. Fick världens ångestklump i halsen när jag gick ur hissen.
Creepy... Säkert filmens fel!
 
Oh well. Dags att sova lite. Godnatt!
 
 
 
 
Till top