goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Fredag

Allmänt Permalink0
Sandra kom hit, vi satt på balkongen och drack vin. Massor med vin. Alltså skit mycket vin. Som vanligt. Haha! 
Sen gick vi ner på Lyktan.
För en gångs skull vara där blandat med folk, roliga folk. Träffade en hel del kända ansikten som man inte sett på länge.
Roligt!
Jag ÄLSKAR att vara ute. Både festande och bara rent allmänt. Jag älskar att träffa folk, vara runt människor och ja, finnas till liksom. Och det kvittar om det är fest och utekväll eller en långdragen fika eller gå i stan i 5 timmar.
Igår var vi duktiga och gick hem när Lyktan stängde. Vi ville inte göra det, men gjorde det ändå.
Tur var väl det antar jag...
 
Usch.
Just nu...ingen rolig tid att vara jag. Och ingen begriper nånting. Eller jo, alla begriper en del, men ingen fattar hela bilden. Inte ens jag själv...
Kaos i mitt huvud, min själ, mitt hjärta. Allt.
Ur kaos kommer ordning sägs det...men när i helvete är det tänkt att min jävla ordning ska komma då!?
Hurry the hell up! I'm not getting any younger!
 
Ska jobba imorgon, på Rebeckas jobb. Den grisen är i Grekland och de har kaos på jobbet. Så in hoppar jag och räddar dagen. Haha typ...
Kaos precis överallt va... Jävla skit.
Varför är inte allt lika lätt att lösa? Varför kan inte jag bara ringa in en vikarie i krissituationer?
"Hallå du, kan du komma in ett par timmar imorgon och ta över mitt liv? Jag är sjuk och har inte möjlighet att ta itu med allt som måste göras. Och när du ändå håller på så kan du ju reda upp mina störda tankar också. Perfekt! Tack!"
 
Mööh...
 
Gonatt.
 
crazy mind, crazy heart
 
 
* I want a ticket to anywhere. Maby we can make a deal, maby together we can get somewhere. Any place is better, maby together you and me will find it *
 
Till top