goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Det finns för många bra titlar till detta blogginlägg och jag kan inte välja en så jag skiter i det istället...

Allmänt Permalink0
Detta har nog varit en av de absolut sämsta dagarna detta året. Och det säger ju inte lite med tanke på hur jävla pissigt detta skitåret varit från dag 1.
På riktigt. 2016 har varit ett enda stort jävla skämt och det satte igång den 1e januari. 
 
I ett har det sen varit nåt skit som hänt. Hela förbannade jävla tiden och jag är så trött på det nu så jag skulle kunna skrika rakt ut.
 
Eller det gjorde jag förståss när jag kom hem till ett bombnedslag i hela lägenheten nyss.
Fick ett pytte litet utbrott om man säger så... 💀
 
Hela dagen har jag byggt upp en sån ilska, frustration och sorg inom mig att det rann över totalt. Utbrott deluxe och gick hemifrån.
Gick hem igen när jag tyckt synd om mig själv tillräckligt länge.
Stod utför porten och tänkte att
"Nä nu får jag skärpa mig! Jag är faktiskt vuxen och kan inte bete mig som en barnunge" 😤
Tar upp nycklarna ur fickan, mobilen halkar med och åker i asfalten. Och sprack.
 
Tack för det och dra åt helvete.
 
Nu ligger jag i sängen och ska äta choklad tills jag spyr. 
Hejdå.
Till top