goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Because we want to

Allmänt Permalink0
Dag 6 i sjukans tecken och jag är SÅ uttråkad. Tack gode gud att det iallafall råkade hamna under just denna vecka då William är iväg. Det hade ju varit rent olidligt tradigt för honom annars. 
 
Men alltså...jag hade tusen saker jag skulle passa på att göra denna vecka när han är iväg. Nä. Det blev det inget med.
Fick hostmedicin idag, en halv liter av det starkaste de hade 😂 tack för det doktorn! Hon verkar ju glad för att skriva ut saker, tror jag behåller henne 😜
Lämnade de andra proverna igår...ska dit igen om tre veckor. Blä.
 
Sitter och tittar på Sisterhood of the Traveling Pants och bölar...nä jag är inte 14, men vem bryr sig 😭
Skriver ner drinkar samtidigt, till på lördag, bra kombination.
Och hjärtat slår i 190 efter hostmedicinen 😨
 
Wow! Inget vettigt att skriva om idag HELLER!? Vilket mysterium alltså 😱
 
Hej 🙋
 
 
Till top