goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Fyller år...

Allmänt Permalink0
Imorgon fyller jag 33 år.
I fredags fick jag visa leg på systemet.
I lördags fick jag visa leg när jag köpte cigg.
Idag var det en dam på jobb som sa "Hur kan du ha en son som är 10 år gammal när du ser ut som en liten tös själv?"
Oooh well. Grattis till mig och mina splendid genes 🙅
 
33 år och först nu börjar saker hända. Ja, förutom att jag fick William för snart 10 år sedan. Utöver det miraklet att han ens hände överhuvudtaget, så har det inte hänt mycket.
Eller jo, haha, det har hänt MASSOR!
Men jag menar sånt som ger en vuxenpoäng. Ni vet, fast jobb, körkort, ordning och reda och sånt där pjafs.
Sånt där pjafs som jag nu när jag är nära det insett hur gärna jag vill ha.
Jag är så in i helvete trött på ovisshet. I allt.
Jag vill ha rutiner!
Hellooo 2016, året då alla kändisar dör och Alexandra blev vuxen ✌
 
(förutom när hon är med "vissa" människor som inte heller är vuxna på riktigt 😂 )
 
Haha!
 
I lördags var Sandra, Rebecka, Carro och Tim här och firade mig. På tal om "vissa" då alltså 😂😘
Vi drack (en jävla massa) och hade jättetrevligt. Omg...trevligt...vuxenord 😨
Vi hade jätteROLIGT och samtalsämnena tänker jag inte ta upp här eftersom jag inte orkar censurera mig själv 😋
 
(snott bilden från Carros insta 😙 )
 
Ligger och lyssnar på Rihannas nya album. Wierd.
Hela albumet är typ "whäääe whäääe whäääe". Jag gillar låtarna men det är ett sjukt konstigt sound. Typ som att enda sättet att fatta dem är om man lyssnar på dem när man är hög.
Och det har jag aldrig varit, så HUR SKA JAG FATTA DEM DÅ!?
Hallå!? Får googla ☝
 
Vet inte vad jag ska önska mig i present. Folk bara frågar och frågar och jag vet ingenting. Fast att jag ALLTID vill ha tusen saker så vet jag ALDRIG en enda sak när folk väl frågar. Kat-a-strof. 
#dagensilandsproblem 
Presentkort på Lindex för där finnes en väska som jag skulle kunna köra över någon för att få ha. Den är inte dyr men jag har redan en miljon väskor och börjar få ont om anledningar till att lägga pengar på fler. Förutom det faktum att det är mina egna pengar och jag egentligen gör what the F jag vill med dem.
Eller på Kicks för att där kan jag inte gå in utan att komma ut med något i en påse och 800 minus på kontot 🙈
 
Jaja nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Fast först ☝ först ska jag ta min hostmedicin. Yes!
 
Godnatt!
 
 
Let me cover your shit in glitter ☄
 
 
 
 
 
Till top