goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Cherrybomb

Allmänt Permalink0
Jag kom igenom dagen utan att strypa en enda människa. Yeej!
 
Är för närvarande minst 184 år gammal och har därför redan gått och lagt mig. 
Men har iallafall fått gjort en jäkla massa när jag kom hem. Inte minst renoverat i drakens lya. Den växer ju så det knakar och brister i alla fogar.
Ska få hem ett nytt terrarie från S lokal snart, wiho, ska bli SÅ roligt att inreda och bygga till det 😊
 
Han fick va ute en timme idag också, inte S då utan draken 😂
Rolig den...lyfte ut honom och skulle sätta honom på golvet, men icke! Han närmast sprang upp i famnen på mig och gömde huvudet i mitt hår och satt så ett bra tag innan han vågade klättra över min axel och vidare för att till slut ta sig ner på golvet.
Han gjorde precis likadant sist.
Min lille hundvalp 😍
 
 
 
Nä...jag måste sova 😴
 
Gonatt!
 
*Old folks say; you poor little fool *
Till top