goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Helloooo

Allmänt Permalink0
...........behöver psykisk hjälp.
ASAP!
Måste ringa Sandra 😤
 
Alltså...en gång i mitt liv har jag varit såhär förvirrad tidigare. 
De som känner mig vet att jag förståss är förvirrad mesta delen av tiden, meeen detta är på ett annat plan.
Där man gör allt man kan för att inte falla rakt ut över stupet, men ändå samtidigt känner "Släpp, gör det. Det är okej och det ordnar sig. Gör det. Fall"
Borde sluta lyssna på musik också. Borde sluta lyssna på exakt allting och bosätta mig i en grotta på Island tills min hjärna kan tänka en rak tanke utan att göra u-svängar hela tiden.
Alltså för evigt då 😨🙈
 
Fredag imorgon. YAAAS!
Äntligen.
Mikaeli gick år helvete precis som precis ALLA andra år de senaste...ehm 🤔...alltid.
Jag borde lära mig att åka på semester den helgen...
Iallafall, imorgon ska jag och Rebecka gå på bio, kolla på Absolutely Fabulous (hur stavas det? Orkar inte googla).
Haha! Patsy & Edina 😂 De är så sjuka! Vi kollade på det när vi var små. Kanske därför man är rent störd i huvudet? HAHA!
Efter det kommer Sandra och då ska vi kolla på Bad Moms. Och dricka vin.
Hahaha alltså jag orkar inte! Ni skulle veta vad jag ser i mitt huvud nu 😂
 
Måste jobba! Ta ta 👋
 
 
 
✌😎
Till top