goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

När då...

Allmänt Permalink0
Varför kan absolut ingen lyssna på nånting jag säger?
Alltså, ALDRIG!?
Det kvittar vad jag än säger eller gör eller om jag så ta mig fan vore DÖD så skulle ändå folk inte begripa utan ha mig till att göra 5 miljoner jävla saker som jag varken vill eller orkar eller har minsta lust med...
Jag gör gärna saker men varför kan aldrig jag själv få lov att bestämma något?!
Varför är det "Du måste! Du ska!"
Eller det är så att jag gått och blivit omyndigförklarad?
Ja men gud så skönt!
Vänligen spärra in mig i en vadderad cell då också så jag slipper allt tjat och evigt jävla bråkande från allt och alla för det finns en risk att jag hoppar ut från vårt tak på huset snart!
Jag vill vara ifred. Jag vill sitta inlåst i min lägenhet i 7 veckor och rita på mig själv. Jag vill ligga i badkaret utan vatten och stirra i taket i 2 timmar med öronproppar i öronen. Och jag vill SOVA!
 
För i helvete...ge mig semester...en månad, ensam på en öde ö. Det kan få finnas massvis med farliga rovdjur där och myggor med malaria och ett hajstim precis vid strandkanten och en hel jävla by kannibaler som inte ätit "vit-mans-kött" sedan ett skepp kapsejsade på ön 1328. Det är helt okej! Jag tar allt!
Uppenbarligen...
Till top