goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Här kommer alla känslorna på en och samma gång...

Allmänt Permalink0
Hahaha!
Det finns bara vissa i vars sälöskap som jag kan göra de mest störda saker.
Just ikväll är jag med 2 av dem.
Eller...inatt ska jag kanske säg 🤔
 
Underbar kväll med mat och massor av dricka på Bakfickan. Sen vidare till Mölleplatsen och Per Gessle.
Så jäkla bra konsert 😍
Tack min älskade Caroline för detta 💕
Vin vin vin och mer vin.
När konserten var slut stötte vi på världens finaste Jari och Gunilla i kön ❤
Sen åkte vi till Lilla Torg och drack både det ena och det andra 😊
 
Pratade massor med min Nathalie. 
Saknar henne ❤
Och just nu är vi på väg hem i bussen och jag kissade inte på toaletten innan vi åkte.
Haahahaha allting dåligt jag gör är Carros fel 😂😍☝️😘
 
Snart i Trelleborg nu, ska gå helt ensam från centralen hem 😨
Får väl döda de som dödas bör och behövs påväg hem  😁
 
Iallfall...onsdagskväll...och natt...
 
"and you're with me every second of every day"
 
 
Småfull och småful på Bakfickan 👌🥂😂
Till top