goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

24

Allmänt Permalink0
Så kl är halv 3 på natten och jag ligger och stirrar i taket.
Det är julafton och allt jag kan tänka på är att det jag önskar mig allra mest, absolut inte kommer ligga under granen.
Haha....det hade nog sett rätt underligt ut förståss 😋
Men ändå, den glädjen hade varit svår att överträffa.
 
Förra julen var katastrof på sitt sjuka sätt, denna julen går jag mest på autopilot.
Faktiskt skittråkigt för jag älskar julen.
Jag är superjulig egentligen, men det liksom bara dör lite mer för varje år som går.
 
Usch, man kan inte va såhär tradig på julafton.
Skärpning!
Fast jag är ju liiite trött så jag kan få va lite ursäktad ändå 😏
 
Nä, måste verkligen sova nu!
 
Sovgott 😴
 
 
"All I want for christmas, is you"
🎁
 
Till top