goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Empty

AllmÀnt Permalink0
 
sjukt sexigt đŸ˜„
 
Svart-masken var jÀttebra.
Jag lovar, den drog med precis allting jag hade i ansiktet. Speciellt de sÀr pyttesmÄ smÄhÄren man har.
Det gjorde as-ont!
Fy fan vad tjejer Ă€r korkade 😒
Men jag kommer givetvis göra det igen ÀndÄ.
Vad trodde ni liksom...det Àr ju sÄn jag Àr.
Hur ont det Àn gör eller hur jÀvla dumt det Àn Àr sÄ nog fan gör jag det igen.
NÀr jag dör kan det stÄ det pÄ min gravsten
 
HÀr ligger Alexandra 
Hon hann dö innan hon lÀrde sig att
inte upprepa dumheter 
☠
 
Fast i Ă€rlighetens namn, sĂ„ Ă€r inte allt dumt 😁
Och om inte annat sÄ ger det ju en minnen för livet, saker att skratta Ät och saker att ha Ängest över.
Trevligt 👌
 
Ja, jag försöker va positiv 😳
 
NÀr jag dragit av mitt ansikte slÀngde jag det i toan och spolade.
Och det svarta fastnade typ överallt!
Det sĂ„g ut som om en magsjuk Alien krĂ€kt 😂
SÄ jag stod och stÀdade dÀr mitt i natten. 
Men lika bra det, somnade inte fören halv 4.
Insomnia is back 😮
 
Inte gjort mycket idag, stÀdat undan lite och ritat lite pÄ tatueringen jag ska ha.
Fick super-pennor i julklapp av mams och de Àr sÄ himla roliga att mÄla med! Blir helt salig.
Snacka om tradigt liv om man blir till sig pĂ„ det viset av pennor 🙈
 
Ska Äka till Triangeln med William imorgon. Han ska köpa en sÄn dÀr 3D penna.
Hrm hrm undra just var han fick den idĂ©n ifrĂ„n đŸ€” undra just vem som kommer lĂ„na den varenda gĂ„ng ungen gĂ„r hemifrĂ„n đŸ€”
Haha!
 
TrÄkig dag. LÄngtrÄkig kvÀll.
Är sĂ„ uttrĂ„kad pĂ„ allting nu igen.
Sms:ade med Sandra hela kvĂ€llen, tur det đŸ˜„
 
Var och hÀmtade William hos en kompis ocksÄ, skönt att gÄ en svÀng i kvÀllskylan Àven om man nu för tiden gör det med risk för att inte komma hem levande.
Fast det hÀnde ju nÀstan, fick hjÀrtstopp och andnöd och mild hjÀrnblödning pÄ en och samma gÄng nÀr vi gick ut frÄn HemmakvÀll.
 William tittade pÄ mig som om jag var helt störd.
"Ja William, mamma borde antagligen lĂ€ggas in pĂ„ psyket för hon Ă€r 34 Ă„r gammal men beter sig som en 14 Ă„ring" 👍🙈
Försökte att gÄ normalt hem sen men det gick ju inte...
Ibland tror jag att Gud hatar mig mest av alla pÄ den hÀr planeten.
Vafan 🙁
 
Aja...det Àr som det Àr nÀr det inte Àr som det ska.
 
Ska försöka sova nu.
HÄll tummarna för att jag drömmer nÄt bra.
Inatt drömde jag att jag bodde i en grotta i skogen.
Toppen 😐
 
Gonatt 😚
 
...sĂ„Ă„Ă„ dĂ„ har jag aldrig fattat rĂ€tt beslutmed andra ord 😹
🍃
 
I needed you to turn around
but you didn't 
and that just made 
me so sad
Till top