goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

🙈

AllmÀnt Permalink0
KÀnslomÀssigtstörd.se
 
Vaknar, tv:n igÄng och nÄt program dÀr de börjar prata om Colombus och hur fantastiskt det Àr att han upptÀckte Amerika, den nya vÀrlden.
Blir skitarg!
Jag blir alltid det nÀr det pratas om det men nu blev jag dessutom provocerad för att kommentaren "Ja men vaddÄ, sÄ var det ju" kom.
 
"NÄ HAN UPPTÄCKTE INTE AMERIKA! Landet fanns redan och det bodde tusentals mĂ€nniskor dĂ€r!
Att den vita mÀnniskan inte satt sin fot dÀr Àn betyder inte att han hittade hela landet!
Sen rĂ€ckte det ju inte med att bara "hitta" det, nĂ€ för fy vad obehagligt att det redan var befolkat. Hur löser vi det? Ah! Vi slaktar dom 😀
Sen nÀr de Àr sÄ fÄ att de inte kan kÀmpa emot lÀngre, dÄ sÀtter vi dem i reservat.
Skit bra!
 
Jag blev sÄ arg i min lilla förelÀsning att jag började grÄta.
Undra just vad det handlar om...
Jo, jag blir arg och ledsen nĂ€r Ă€mnet det kommer upp, men seriöst... đŸ€”
 
Ska gĂ„ ner i stan strax och bjuda William pĂ„ nyĂ„rsfika ❀
Kl 17 ska vi ta tĂ„get sĂ„ det finns gott om tid att ta det lugnt och jobba pĂ„ att stĂ€nga av hjĂ€rnan under tiden och sluta grĂ„ta över folkmord 😏 
 
Till top