goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Fading memories

Allmänt Permalink0
Hej och välkommen till veckan från helvetet.
Ibland undrar jag exakt hur många kattungar jag torterade och satte fyr på i mitt förra liv.
Eller var jag kanske en yxmördare som högg öronen av folk och tvingade mina offer att äta upp dem innan jag dödade dem?
Eller vänta! Kanske var jag rent av Hitler!?
Ja det borde ju verkligen förklara ett och annat såfall 🤔
 
Och helt ärligt.
Folk som känner mig. Har ni aldrig funderat på varför jag gick och läste till undersköterska?
FÖR DET HAR JAG!
100.000 i skuld för att inse att jag absolut HATAR att ta hand om folk.
Jag hatar när folk gnäller om att de mår dåligt eller har ont nånstans.
Jag HATAR det!
Ja alltså förstå mig rätt nu, det är skillnad på rättfärdigat gnäll och på rent ut sagt "åååh snälla tyck synd om mig"- gnäll.
Det senare skulle jag kunna strypa folk för.
(som sagt...nån form av psykopatisk mördare har jag helt säkert varit i mitt förra liv)
 
Det kryper i kroppen på mig när folk tycker synd om sig själv och sitter och suckar och ojar sig för att få uppmärksamhet.
HÅLL KÄFTEN innan jag får en hjärnblödning!
 
Som sagt, rättfärdigt klagande eller att man mår dåligt på vissa sätt är helt okej.
Men resten är bara patetiskt.
Jaha, du är förkyld. Du har ont i ryggen. Du är trött bla bla bla...Och!? Är du döende?! NEJ!
Blöder du ur ögonen?!
Bor det spindlar i dina öron?!
Har någon opererat ut dina inälvor utan bedövning?!
Har någon tvingat dig att äta ett spädbarn!?
NEJ!!!...
Ring nån krislinje och gnäll eller HÅLL truten för i hela heliga helvetets djupaste hålor 😲
 
När jag jobbade på äldreboende så...nej...jag kan inte gå in på det men det ju iallafall nåt jag aaaaldrig kommer göra igen.
Dock skulle jag faktiskt kunna tänka mig att jobba på palliativa.
Jag hade det som förstahandsval när vi skulle välja praktik, men min lärare tyckte att jag nog var för känsligt lagd för det (eller så var hon rädd att jag skulle döda alla som låg där) och gav mig andra valet istället.
Vilket inte gjorde något alls för ortopedi är så jäkla roligt!
Fick vara med på två stora operationer också 😍 OCH fick komma fram och titta in i människornas kroppar! Sjukt coolt!
Stod upp i flera timmar och när det var klart kändes det som att det gått en kvart.
Fan då...jag skulle gått på det direkt...alltid när jag tänker på det så vet jag att det hade passat mig.
 
Aja, är ju rena ungdomen än så det finns tid för det också 😊 
 
Så, nu har jag lugnat ner mina mördartendenser och känner att jag kan somna snart.
Imorgon är det julbord på jobb och efter det ska jag hem och...ja...göra ingenting antagligen  😒
Kul!
Not...
 
Nu blev jag sur igen. Enligt min app har jag pms nu.
JA DET HAR JAG TA MIG FAN!!!
 
 
 
Good night, sweetheart
 
Till top