goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

It's a girl

Allmänt Permalink0
Satt precis och kollade igenom alla profilbilder jag haft på FB under åren. 92 stycken.
HAHAHA 😂
 
 
Oh lord... 🙈
Tur man har en fin personlighet iallafall 😀 eller vänta lite nu... 🤔 nä det var inget 😈
 
Idag har jag varit på Kicks. 
Jag köpte sån där svart lera som man ska kleta in ansiktet med och sen dra av när den stelnat. 
Ja ni vet, sån där allt äckligt följer med 👻
Så ska prova den ikväll.
 
På tal om att prova, glömde ju bort att berätta vad jag tyckte om mina nya hörlurar!
För tusan 😨
Sjukt viktigt ju!
 
De är skitbra. Ljudet är skitbra, de sitter skitbra, de håller skitbra. Ska ni köpa hörlurar, köp dem.
Två minus på dem dock.
Dels är själva lurarna rätt stora, men det stör egentligen inget mer än det estetiska, plus att det sitter en tjej i dem och berättar för en hur mycket batteri där är kvar med var tionde procent.
"40% battery left" etc.
I övrigt, nöjd 👌 jag kan lyssna på mina sliskiga kärlekslåtar och fantisera utan att höra när folk i den verkliga världen försöka prata med mig och det var det jag var ute efter 😁
- slut på recension-
 
Jaha...om man skulle ta en supervarm dusch kanske. Har så jäkla ont i ryggen.
Inatt har jag haft så ont att jag fan drömde att jag födde barn, att det var därför jag hade ont.
Hallå ja... 😳
Snacka om att bli deprimerad när man sen vaknar och fortfarande har ryggen i en rävsax men ingen nyfödd i armarna.
 
Nä nu slutar jag prata om det.
Ja.
Så att, ha en trevlig kväll människor!
 
Kram ❤
 
 
"...and there you were, right beside me
holding my hand, smiling at me
and I knew in my heart
it would be alright"
Till top