goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Lonely hearts club

Allmänt Permalink0
Hej hej
 
Världens lataste dag idag.
Ligger på soffan med filten uppdragen så långt det bara går, småsuger på lösgodis och kollar på Shannara Chronicles.
 
Väntar på att vaktmästaren ska höra av sig angående min felanmälan på toaletten.
Spolknappen har gått sönder för säkert 20e gången sen jag flyttade in här...
Och givetvis händer det ALLTID när här är folk.
Tur folk inte är fina i kanten utan bara skrattade när jag sa att "Det går inte att spola så jag har ställt en hink på golvet, fyll den med vatten och häll i toan när ni varit där inne"
Välkommen till 1800-talet 🤣
 
Tror jag ska göra lite kaffe nu och värma upp mig själv lite med.
See ya 🙋
 
 
I'm sorry...
I know I shouldn't and I know I should stop
But I don't want to so,
I'm sorry
Till top