goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Missed you

Allmänt Permalink0
Note to self;
Blogga inte när du är onykter 😫
Använd faktiskt inte mobilen över huvudtaget.
Alls!
Inte ens lite! 
 
Hade riktigt roligt igår, bästa festkvällen på mycket länge.
Har ont i halsen av allt skrattande 😅
Här såg ut som en bomb hade briserat när jag kom ut i storarummet imorse.
Jisses...
Men har städat undan allting nu så bara diska kvar och gå ner och slänga tomflaskorna.
 
Har semester resten av året.
Så skönt.
Ska inte göra nånting.
Här är städat och ser snyggt och bra ut. Kanske bygger ihop den nya tv-bänken och flyttar över sakerna i den men annars ska jag inte göra nåt "hem-igt".
Mellandagsrean ska jag ner till imorgon, särskilt Nille är intressant.
Och Clas Ohlson.
Bästa butikerna när det kommer till rea 😊
 
Oooh just det, jag fick 2000:- presentkort på Skink Tattoo!
Så det kan jag ju göra!
Hitta på en ny tatuering 😀
Yeej!
Bästa föräldrar med sambos 😙
 
Nä, om man ska ta itu med disken då så man kan gräva ner sig i soffan sen resten av dagen.
 
Tjingeling 💋
 
 
  
*En dag ska jag säga det. En dag.*
Till top