goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Paket påväg 🎁

Allmänt Permalink0
Varje år köper jag en julklapp till mig själv och i år blev det dessa 👇
 
 
Köpte Sudios Bluetooth i somras och de är inte alls så bra som jag hoppades på.
Dessa har fått mycket bra recensioner och batteriet håller i 8 timmar vilket är 3 timmar mer än Sudios. 
Sämst med Sudios är utan tvekan ljudkvalitén.
Finns det nåt drygade än att vilja skriva upp ljudet på max när en riktigt bra låt kommer och så är max bara halvfjompigt?
Blä...
Sudios låg på ca 800:- och det i sig är rätt saftigt när det finns billigare som är bättre i ljud.
Dessa kostade dock mer men så bör de vara bättre i mer än bara ljud.
Får dem förhoppningsvis på onsdag så då berättar jag om jag är nöjd med min julaklapp eller om de åker tillbaks 😊
 
Egentligen hade jag allra helst köpt en sån här 😱😍 till mig själv istället 👇
 
 
...men tyvärr hade jag inte 40.000 i fickan idag så det får bli nästa jul istället 😁 haha, typ.
 
#holdingontoallofmydreams 
 
Ska snart lägga mig.
Dötrött.
Ska somna och drömma att Jon Snow kommer och rövar bort mig 😍
Fast han är förståss inte så brutal av sig, inte rakt ut så att vem som helst vet det iallafall.
Snäll och blyg och mysig, meeen jag vet nog att han kan ta i om han vill 😁
 
Haha, förstörd i huvudet 🙈🤣
 
Gonatt 👌
 
 
 
Till top