goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Somewhere only we know

Allmänt Permalink0
Imorse;
 
Vaknar av larmet kl 05.00. 
Tänker att nästa larm går om 11 minuter så jag drar mig lite.
När 11 minuter gått och larmet går tänker jag att "jag ligger här i 10 minuter till, sen MÅSTE jag upp."
Sagt och gjort.
 
Under resan till jobb tänker jag på att det är ljusare ute än normalt kl 06 på morgonen, men fick för mig att nån pratat om vintersolståndet så att det var väl därför då.
 
Kommer till jobb. Tittar på klockan.
08.30.
"VAD I HELVETE!?"
 
Alltså.
Jag börjar 07.
Jag har med andra ord lyckats somna efter 05.11-larmet, mitt i tanken om att gå upp om 10 minuter och sen vaknat 06.20 och gått upp.
1 timme senare och inte ens märkt det fören jag var på jobb.
Trött eller?
Hahaha 😂
 
Nu ligger jag här igen, så trött jag knappt orkar andas men ändå helt oförmögen att somna.
Varför?
För att min hjärna är upptagen med att tänka 5000 tankar i minuten.
Borde finnas en off-knapp...
 
Men det finns det inte.
Men en jävla rec. -knapp finns det iallafall! 
Och en play och givetvis rewind. 
Mina play- och rewindknappar är snart utslitna.
Fast vad spelar det för roll? De byter väl ut sig själv...
Såfall kan de byta band i spelaren samtidigt. 
Gärna till något himlans trevligt.
Typ som att man vaknar upp i Game of Thrones och inser att man är Daenerys Targaryen, har tre drakar (ja, TRE! För på mitt band har inte Night King snott den ene!) och precis har haft snuskigt förbjudet sex med Jon Snow på ett skepp 
DET bandet kunde gått på repeat dygnet runt 😍
 
Haha... 😁
 
 
Utanför fönstret där rusar det timmar
här inne tycks tiden stå still
 
 
Till top