goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Stalker

Allmänt Permalink0
Idag har jag fått gjort en hel del.
Skönt att kunna göra saker igen och få distraherat hjärna lite.
Har lyssnat på bok, kollat på Viaplay på mobilen eller lyssnat på Eminems nya precis varje ledig sekund under hela dagen för att inte få tid över att tänka några fristående tankar eller prata med mig själv eller fantisera ihop de där novellerna i huvudet.
Fungerar fantastiskt skit dåligt, om jag ska va ärlig 😏
 
Och ska jag va HELT ärlig, så gör det ingenting alls.
Jag älskar mina noveller...det gör jag.
Mycket.
Även om de är helt 'delusional' 🙈
Att ha fantasi och använda den visar på stor intelligens, har jag läst.
Himla stort geni här 🙋
 
Men nu ska jag iallafall gå och borsta tänderna.
Sen ska jag se ett avsnitt på Greys och sen somna.
Förhoppningsvis jättefort 😏
 
 
 
 The broken clock is a comfort
It let's me sleep tonight
Maybe it can stop tomorrow
From stealing all my time
I am here still waiting
I still have my doubts
I am damaged at best
Like you've already figured out
Till top