goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Why not

Allmänt Permalink0
Det ska vara jag till få Vicks i ögat.
Alltså...
Vem kletar Vicks i ansikte och hals och där EFTER kommer på att 'ojdå jag har ju inte tagit bort mitt nästan obefintliga smink, jag måste genast ta en rengörings...ja vad de nu heter...lapp och gnida den i mitt ansikte och SÄRSKILT runt ögonen!'
 
VEM!?
 
Jag 🙋
 
Fy vad jag hatar att vara sjuk.
Jag hatar att inte kunna göra det jag vill när jag vill utan att känna att man håller på att dö.
Tro mig, jag har försökt.
Inte dö alltså, men att göra annat än att ligga och vara meningslös hela dagarna.
Jag har nog seriösa problem...
Eller!
Eller så är det så att jag vet om att om jag ligger här och är meningslös som man faktiskt bör kunna få vara när man har 40 i feber i tre dagar, om jag gör det så vet jag att ingen gör allt det där jag annars gör och lägenheten kommer se ut som ett råtthål tillslut och vem får ändå fixa det då?
Ja just det.
Den bästa i världen på att aldrig slappna av.
Moi 🙋
 
Jag behöver en drink.
Eller 43.
Helst 43.
43 drinkar på en solig strand i nåt trevligt land 🌞🍹
 
Åååh!
 
Nä...jag måste sova. Har lovat William att vi ska se på Lucia på tv kl 07.
(Egentligen är det jag som vill se det och har mutat William med lussebullar och risgrynsgröt till frukost om han ser det med mig, höhöhö 😎)
 
Godnatt
 
 
 
 
Tror du att du och jag
har en chans mot alla andra?
Jag önskar att jag kunde gå på
någonting mer än bara känslan
av att allt redan är försent
Till top