goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Bästa dagen på länge

Allmänt Permalink0
Idag har jag äntligen fått den påminnelsen jag behövt länge. 
Jag är där jag är av en anledning, och allt annat, alla idioter som försöker peta mig i ögonen hela tiden...allt det, det spelar ingen roll.
 
Under kvällen har jag varit och byggt damm. Eller ja, jag gjorde inte så mycket i början för jag kan inte sånt. Har aldrig murat eller sysslat med sånt. Men brukar titta på en stund innan jag börjar när det är saker jag inte kan, och sedan börja.
Riktigt roligt.
Dock drygt som fan att det är minusgrader. Iskall cement på fingrarna är alltså inte jätteskönt 😖😂
 
Sen var vi nere och kollade till djuren innan jag och William levererades här hemma.
 
Nu ska jag packa ihop det vi ska ha med till vår minisemester och sen ska jag sova gott ❤ 
 
Trött eller!? Herregud...
Trött ja, men med återupprättat mod och styrka ❤
Till top