goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Du ska få vägbeskrivning till tippen så du kan gå dit och slänga dig själv...

Allmänt Permalink0
Kväll, sent, hemma igen.
Skönt!
Har ont i mina käkar, för att jag ibland glömmer bort att jag tydligen blivit lite grann glutenintolerant 😨 hallå...jag vill inte vara det ju! Jävla tradigt...
Men men, sålänge det inte är laktosintolerans så är det inte hela världen ändå 😊
Tänk att vara laktosintolerant!? Herregud...inga mer riktiga pina coladas 😢
 
Sitter och slötittar på Paradise Hotel, mest för att jag inte orkar bry mig om vad jag tittar på och sen för att det ändå är rätt underhållande att kolla på dessa människor.
 
Pratade med Sandra i över en timme när jag kom hem från jobb. 
På tal om underhållande människor alltså 🤓
Som vanligt så skrattade vi oss halvt fördärvade. 
Det händer riktigt komiska grejer ibland. Nästan så man kan tro att man somnat och vaknat upp i en dålig film 😏
Hade ju hellre vaknat upp i till exempel Pirates of the Caribbean eller i Vikings 😍
 
Äsch får väl gå och lägga mig. Fryser som en dåre. Men inte så konstigt när man går in från 2 minus till 30 graders värme, jobbar och blir svettig, och sen går ut från den tropiska värmen till 3 minus och snö... 😫
 
Gonatt 😴
Till top