goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Let's make this last for ever

Allmänt Permalink0
6 dagar sen sist.
Ja det händer inte särskilt mycket kan jag ju säga.
Eller...det är faktiskt inte ens lite sant när jag tänker efter...dock är det inget särskilt roligt eller spännande som händer och jag är för trött för att komma med nåt konstruktivt gnäll.
Ligger som vanligt nu för tiden och kan inte somna.
Tänker på precis allt och egentligen inte på något. 
 
Var i Stockholm i helgen, det var kul.
Men sen kom man hem igen och kände att "Nä, en månad hade kanske gjort vettig skillnad, två dagar räcker iallafall inte"
 
Har namnsdag på fredag. Hade jag haft lust med nånting hade jag gått ut bara för att jag kan. Och för att jag behöver göra nåt roligt.
Meeeeen jag vill inte.
Fast det är inte heller sant...faktiskt.
Jag vill. Men det finns en person som jag absolut inte vill stöta på...och jag vet att jag kommer göra det såfall, bara för att jag har sån otur jämt.
Jävla pyttelilla skitstad med ETT enda uteställe där dit exakt alla givetvis går då ju...Ska flytta.
Ja, det ska jag fan göra!
 
Nån gång. En annan gång.
 
Gonatt
 
Till top