goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

"Nä jag har inte tid..."

Allmänt Permalink0
Nej men Alexandra då...är det på riktigt? Kan du inte somna denna kvällen heller!?
 
Nej det kan jag inte.
Helt jävla värdelöst. Och varenda natt när jag ligger här och slumrar så blir jag klarvaken mellan 03-04. SEN somnar jag.
Kul. För jag ska upp kl 05 🙁
Ni ska se hur jag ser ut. Mina ögon alltså...
Ser knappt nåt ju!
Haha! Vägde mig innan. När man tar fel på en 1a och en 6a så vet man att man antingen behöver sova eller behöver skaffa glasögon.
I detta fallet är det nog både och som gäller 🤓😴😂
 
Usch...vill inte bo här mer...vill bara flytta rätt ut i skogen och lägga mig under en gran. Ligga där i 5 år och sen komma fram igen och hoppas på att alla mina bekymmer försvunnit av sig själv och att mitt liv piff paff puff är 100% happy 😄
 
Haha vilka drömmar... Jag har aldrig varit 100% "happy" och kommer aldrig bli med tanke på hur jävla dålig jag är på att fatta de där stora livsavgörande besluten.
Seriöst...jag har aldrig mött nån som är så värdelöst dålig på det...och så står man där sen, med skit upp till armbågarna och önskar att någon kom och räddade en.
Trist då att den ende som kan rädda en från en själv är just en själv 😩
Tack Gud, tack så jävla mycket för den fria viljan! Du är verkligen den sämsta guden i hela universum... 🖕
 
Gonatt.
Till top