goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Ride or die

AllmÀnt Permalink0
Gash vilken dag! Herregud 😹
Är sĂ„ trött sĂ„ jag knappt orkar andas men Ă€ndĂ„, surprice!!! Kan inte somna 😐
 
Har pratat med precis alla idag kÀnns det som.
Har kÀnt precis alla jÀvla kÀnslor man kan kÀnna ocksÄ, och det under 12 timmar...
NĂ€r jag var som allra argast sĂ„ rĂ€ddade Sandra alltihop genom att ringa. NĂ€r jag skulle sĂ€tta i headsetet sĂ„ tryckte jag kontaktplugen i örat och skrek rakt ut. Förklarade vad som hĂ€nde och hon brister ut skratt  och kan inte sluta 😁 det var fanemig sĂ„ skönt att höra det skrattet sĂ„ alla murar inom mig bara rasade och jag började skratta jag med 😂 sĂ„ satt vi dĂ€r i varsin Ă€ndĂ„ och skrattade i helt okontrollerat i 10 minuter ❀
 
Vad vore jag utan mina vÀnner och min familj...absolut ingenting. 
I nöden prövas vĂ€nnerna och jag kan sĂ€ga att jag vet vem som Ă€r mina nĂ€ra och kĂ€ra pĂ„ riktigt, för de har varit dĂ€r, tveklöst och oskjĂ€lviskt, oavsett vad och Ă€ven nu nĂ€r det Ă€r som allra vĂ€rst ❀
Att de ens bara orkar đŸ€”đŸ˜˜đŸ˜‚
 
Skulle tvÀttat idag ocksÄ. Sket i det.
Kul var det ju dock inte nĂ€r jag skulle lĂ€gga mig och insĂ„g att jag ju dragit av alla sĂ€ngklĂ€der för att tvĂ€tta dem och nu alltsĂ„ behövde bĂ€dda sĂ€ngen 😂
 
Jaja...gÄr maginfluensa pÄ Williams skola sÄ mÄste fÄ bra med sömn nu sÄ kroppen Àr redo att stÄ emot eventuella virusattacker.
 
Aja...gonatt
 
Till top