goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Awake

Allmänt Permalink0
Hade en jättetrevlig kväll igår. Fick present av min Carro ❤ konsert nästa vecka. Wihooo 🤗
Måste bara ringa bossen och be om torsdagen ledig 👯
 
Sovit som en stock inatt. Dock inte skönt eller rofyllt utan oroligt och har drömt helt störda drömmar.
Så vaknar man och vet att man bara drömt men känslan av hela drömmen finns kvar och man känner sig mest...ja, inte så bra 😳
Nu vet jag att personen i fråga inte skulle göra så på riktigt men varför drömmer man sånt då?
Måste vara rädsla för att förlora...kanske.
 
Aja, får väl resa mig och gå upp. Idag ska jag och Rebecka till Rusta och Dollarstore när hon slutat. Jag ska köpa gardiner till balkongen.
Kul att veta va 😎
 
Hejdå 🙋
 
 
"The biggest mistake is to think that you have all the time in the world. You don't."
Till top