goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Uttråkad

Allmänt Permalink0
Som ovan ☝️ upplyser om så är jag alltså uttråkad.
Som fan.
 
Idag putsade jag rutorna på balkongen. Jag har bott i denna lgh i 10 år och detta är första gången jag lyfter av inglasningen och putsar dem själv.
Givetvis ser det för jävla jävligt ut eftersom jag suger på att putsa fönster, men det är ändå bättre än innan.
Och så fick jag vart till Rusta och köpt gardiner. 
Strålande 👌
 
Jag och syrran åt kinamat och drack öl senare...eller tidigare i kväll 🤔 
Vilket som, gott och trevligt.
Sen gick hon åt sitt håll och jag gick hem.
Oooooch jag är sanslöst uttråkad.
Har suttit på balkongen i en timme och inte gjort nånting annat än reta mig på precis allt.
 
Semester, barnledig och fredag.
Jippie 😄
Ska gå och lägga mig.
Gonatt 💩
 
 
Till top