goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

On the wrong side of heaven...

Allmänt Permalink0
När man aldrig får svar på nånting, och sen plötsligt får det och man blir så paff så man liksom inte själv kan svara 🙊 ja...då vet man att man är rätt körd 🙈
 
Var på Halloweenfest hos syrran i lördags. Riktigt roligt! När alla var fulla och glada kom det dit en person och jag kom på mig själv med att sitta och småskratta för jag kunde se ett helt annat scenario framför mig om det varit "andra" folk på festen.
Hahaha 😂
Och eftersom jag bjöd hem denne person till mig på fest den 25e december så... 😂 hahaha 🙈
Fy vad jag är elak ✌
 
Vi var nere på Lyktan en liten stund också. Där var som väntat knappt någon.
Höstfesten drar ju såklart mer folk...ville själv dit, meeen 😋
 
Aja.
Nu ska jag snart sitta på kontoret och styra istället för pappa. En vecka gjord, en vecka kvar.
Hoppas han köpt en riktigt fin present till mig i Thailand 😁
Fast det är rätt kul. Mest för mitt egos skull, ni vet när man inser att man är rätt smart ändå och faktiskt inte alls skitvärdelös på tekniska grejer 🤓
Fast hade inte låskillarna varit där hade jag varit till råttorna ett par gånger 🤣
 
Usch...varför är jag så positivt lagd idag? Jag är inte ens trött? Hallå...
Åh nej...jag har säkert en hjärntumör 😨
 
Adjö 🙋
 
 
 
 
 
 
...but on the right side of hell.
Till top